Here is a great website where you can find free website templates or buy professional joomla templates online.
NOVICE IN OBVESTILA

Partnerstvo za uspeh celjskega turizma


Celje, 21. marec 2019 – Včeraj so člani delovne skupine Strategije za razvoj in trženje turizma v Mestni občini Celje sklenili Partnerstvo za uspeh celjskega turizma.

Besedilo Partnerstva:
Člani akcijske delovne skupine Strategije za razvoj in trženje turizma v Mestni občini Celje sklepamo Partnerstvo za uspeh celjskega turizma. Povezani v partnerstvo postajamo grofovski gostitelji, ponosni na dediščino rodbine Celjskih grofov, najvplivnejše vladarske dinastije vseh časov na Slovenskem, in našo lokacijo v središču prometnih poti Slovenije. Aktivno si prizadevamo za trajnostni razvoj in promocijo mesta Celje kot turistične destinacije, za skupno, povezano in privlačno turistično ponudbo ter za visoko kakovost izkušenj naših gostov. S podpisom partnerstva se zavezujemo k nadaljnjemu sodelovanju v akcijski delovni skupini Strategije za razvoj in trženje turizma v Mestni občini Celje. Redno se bomo srečevali z namenom spremljanja, vrednotenja in dopolnjevanja strategije, ki predstavlja odprto platformo za razvoj in trženje celjskega turizma.
Podpisniki so: Mestna občine Celje, Eurotas hoteli, d. o. o., Zavod za turizem in kulturne prireditve Celeia Celje, Pokrajinski muzej Celje, Muzej novejše zgodovine Celje, Celjski sejem, d. d., ZPO Celje, d. o. o., Združenje turističnih agencij Slovenije, Kmetijsko gozdarski zavod Celje, Turistično društvo Celje, Celjski mladinski center, Nomago, d. o. o, Razvojna agencija savinjske regije, Srednja šola za gostinstvo in turizem Celje, Abitura, d. o. o., gostilna in pivnica Stari pisker, Simbio, d. o. o., Zavod za varstvo kulturne dediščine Slovenije, OE Celje.

V imenu Mestne občine Celje je sporazum podpisala podžupanja Breda Arnšek.

Podpis Arnsek

Po podpisu partnerstva je potekala delavnica, na kateri so člani delovne skupine še zadnjič pred oblikovanjem dokončne verzije dokumenta po področjih obravnavali  osnutek Strategije za razvoj in trženje turizma v Mestni občini Celje. Strategija se pripravlja v sodelovanju z agencijo Nea Culpa in je zasnovana po šestih prioritetnih področjih kot celjska šest-kraka zvezda:

- Slava Celjskih: promocija Celja kot turistične destinacije
- Zavezništva Celjskih: partnerski razvoj in trženje turistične ponudbe
- Ugled in odličnost Celjskih: upravljanje in dvigovanje kakovosti turističnih storitev
- Politika Celjskih: organiziranost in upravljanje Celja kot turistične destinacije
- Zakladi in viri Celjskih: osnovna in izvedena turistična infrastruktura Celja
- Širjenje in moč Celjskih: spremljanje rasti ter vrednotenje in nadgrajevanje strategije

Za mesto Celje bo to prva strategija razvoja in trženja turizma. Turizem kot najbolj rastočo gospodarsko panogo na svetu v letu 2017, ki je globalno beležila najvišje indekse rasti in po ekonomski uspešnosti prehitela vse druge industrijske in storitvene sektorje, tako zavestno postavljamo v ospredje. Odpiramo novo poglavje sodelovanja med vsemi partnerji in deležniki, ki so vključeni v verigo krepitve ugleda in prepoznavnosti Celja kot turistične destinacije, razvoj in trženje turističnih zanimivosti in produktov, turistično infrastrukturo in zagotavljanje vseh ključnih in podpornih turističnih storitev.

Celje je mesto grofov v središču prometnih osi Slovenije in Evrope. Je mesto z izjemno zgodovino od antike do danes, z najvplivnejšo srednjeveško vladarsko dinastijo vseh časov na Slovenskem. Je mesto z zavidljivo športno in sejemsko tradicijo. Turistu lahko ponudi edinstven mestni oddih ali izlet, izkušnjo aktivnih počitnic, vrhunsko poslovno srečanje ali mednarodni športni dogodek.

Ta strategija razgrinja potencial celjskih doživetij in turističnih produktov ter postavlja jasne in učinkovite smernice, kako razvijati in tržiti turizem v Mestni občini Celje. Vse razvojne in tržne aktivnosti povezuje pod močno krovno destinacijsko znamko Celja, mesta grofov, ki je odločenost pri preboju med najopaznejše destinacije slovenskega kulturnega turizma pokazalo ob nedavni promocijski kampanji »Pridi v Celje. Pridi špilat grofe.«. Kampanja je naletela na velik odmev in neposredno prispevala k rasti obiska mesta in njegovih znamenitosti. Povabilo Pridi špilat grofe ostaja del strateških tržnih komunikacij in razvoja v tej strategiji, ki jo bomo mestnemu svetu predvidoma predstavili na redni seji v mesecu maju.

Mestna občina Celje
Trg celjskih knezov 9
3000 Celje
10x10
telefon: 03 42 65 700
10x10
e-pošta:   mestna.obcina@celje.si
splet:   moc.celje.si
Uradne ure v mestni upravi
Mestne občine Celje
ponedeljek:
od 8.00 do 11.00 in od 12.00 do 15.00
sreda:
od 8.00 do 11.00 in od 12.00 do 16.30
petek:
od 8.00 do 12.30

Iskanje

© 2012 Mestna občina Celje